reklama

Natieranie plotu

Začalo to tým, že sa ma otec spýtal či by som s ním a našimi známymi nestrávila posledný víkend letných prázdnin na ich chate. Nič som nemala na pláne tak som súhlasila, predsa som nemala čo stratiť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

. V to popoludnie som bola s kamarátmi vonku v meste, tak ma otec len vyzdvihol a „vyštartovali sme“.. Cesta nám ubehla rýchlo keďže sme počúvali rádio, rozprávali sa a pod. Prišli sme tam, najedli sme sa a ja som šla spať, lebo som bola veľmi unavená. Ráno sme vstali a okolo 10-tej sme sa do toho pustili. .Najprv ho bolo treba, teda plot, natrieť takou ochranou farbou, ktorá mala nádhernú modrú farbu a z diaľky to vyzeralo ako more (ale v úvodzovkách)... J No proste krása.. Tak prešla hodinka, dve a veľmi sa mi to zapáčilo. Natierať jednu latku po druhej tak, aby bolo všetko pekne zakryté je, ale riadna fuška. Keď pri tom musíte byť aj cez štyri hodiny v predklone. Chrbát potom riadne bolí L . A preto sme ešte v ten deň zašli do neďalekých kúpeľov, kde sme už vopred mali objednaný parný kúpeľ. Bol to vlastne kúpeľ v jaskyni a voda tu dosahovala až 42 stupňov celzia. Keď však do nej vojdete tak v nej môžete ostať len 20 minút, pretože to je nesmierna záťaž na organizmus. Potom sa v šatni vyzlečiete z plaviek, zabalíte sa do plachty a ide sa oddychovať! Už len regenerujete a regenerujete.. J na druhý deň ráno sme v práci pokračovali, ale s menšou zmenou. Natierali sme zelenou farbou. Toto dopoludnie a čiastočne aj popoludnie boli takisto náročné ako tie predchádzajúce. Chrbát bolel tiež rovnako. No, potom nastal čas na môj a otcov odchod. Predtým sme sa najedli a ja som sa pokúsila natrieť ešte pár dosiek na plote až po kým sa mi neminula farba, ktorú som mala v kýbliku. So svojou vykonanou prácou som bola veľmi spokojná. Nakoniec sme nasadli do auta a vracali sa späť domov. Po ceste sme sa však zastavili na zmrzline, na ktorú som sa tešila celý víkend. Dočkala som sa. J Po dvoch únavných dňoch sme prišli domov. Som veľmi rada ako som prežila koniec prázdnin... J Bol naozaj podarený!

Petra Ďurošiová

Petra Ďurošiová

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Noo som úplne normálna baba..tak trosku blaznivá, komunikatívna, priateľská... :)A mám rada basketbal a football.. :D Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu